Toimitukset ja palautukset

Kauppamme toimii tällä hetkellä Facebook- sivumme kansioiden kautta!


Miten tilaan?

Tuotteiden tilaaminen tapahtuu Facebook- sivun kautta messenger- viestillä, Instagramin kautta viestillä tai sähköpostilla. Kerro viestissäsi mistä tuotteesta olet kiinostunut ja liitä siihen myös tuotteen tuotenumero (mikäli sellainen on ilmoitettu), joka löytyy kunkin tuotteen tuotekuvauksen loppupäästä. Saat paluuviestinä kokonaissumman sekä maksuohjeet. Samalla kysymme tietojasi toimitusta varten. Tilaus tulee maksaa heti- mikäli tilauksen maksu ei näy tilillämme neljän arkipäivän kuluessa, katsotaan se peruuntuneeksi ja tuotteet menevät takaisin myyntiin.


Maksutavat

Käytössä on tällä hetkellä vain tilisiirto. Maksuohjeet saat tilausta tehdessäsi.


Toimitukset ja hinnat

Jokaisen tuotteen kohdalla on kerrottu kyseiselle tuotteelle toimitusmaksu, mikäli kyseinen tuote on tilauksen ainoa tuote. Mikäli tilaat useampia tuotteita, riippuu toimituskulu tilattavien tuotteiden koosta ja painosta. Tässä tapauksessa toimituskulut ilmoitetaan tilausta tehdessä. Käytämme toimituksissamme Postin palveluja.

Kirje- 2,30- 4,60 €

Kirjeeseen mahtuvat pienet tuotteet, kuten korut, ohuet huivit, solmiot jne ja hinta määräytyy painon mukaan. Huomioi kuitenkin, että TAVALLISEEN KIRJEESEEN EI SAA SEURANTAKOODIA, josta näkee lähetyksen liikkumisen. Jos siis haluat tuotteen toimitettavan tavallisena kirjeenä, EMME VOI OTTAA VASTUUTA KIRJEEN KATOAMISESTA EMMEKÄ HYVITÄ TUOTTEEN ARVOA TAI LÄHETYSKUSTANNUKSIA jos näin tapahtuu.

XXS- paketti- 5,90 €

Varmin tapa toimittaa pienetkin tuotteet, on XXS- paketti, joka toimitetaan asiakkaan kotiosoitteeseen. Pakettiin mahtuu korut, ohuet huivit ynnä muut pientuotteet.

Muut paketit : S- 6,90 €/ M- 8,90 €/ L- 10,90 €/XL- 13,90 €

Nämä paketit toimitetaan Postin pisteeseen tai pakettiautomaattiin. Jos haluta toimituksen suoraan kotiin, määräytyy hinta Postin hintojen mukaan ja hinta lasketaan tilaushetkellä.

Tilaus pyritään toimittamaan kuljetukseen maksun saapumisesta seuraavan arkipäivän aikana. Toimituspoikkeuksista pyritään ilmoittamaan etukäteen. Voit seurata toimituksen kulkua seurantakoodin avulla, joka lähetetään tilausvahvistuksen yhteydessä. Toimitusaika noin 3-7 vuorokautta.


Palautukset

Palautuksesta ja sen kustannuksista vastaa asiakas.

Sukkatuotteilla ei palautusoikeutta.

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta. Huomioithan, että Posti säilyttää pakettia 7 vuorokautta.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja siinä kunnossa, kuin se on ollut vastaanottohetkellä. Tuotteesta ei saa irrottaa tuotelappua, siinä ei saa olla deodorantti- tai hikitahroja, tuoksuja tai muita käytön jälkiä. Tuotetta saa toki sovittaa, mutta käyttää ei saa.

Tuote/tuotteet on palautettava 14 vuorokauden sisällä palautusilmoituksen tekemisestä. Tuotteiden palautuksesta ja sen kustannuksista vastaa asiakas. Palautuksen voi tehdä samassa paketissa, kuin tuotteet saapuivat asiakkaalle, mikäli pakkaus on käyttökelpoinen. Pakkaathan tuotteet yhtä hyvin, kuin ne oli pakattu vastaanottaessa. Palautuksen voi tehdä Postin tai Matkahuollon kautta. Emme käytä Postin tai Matkahuollon asiakaspalautusjärjestelmää, vaan sinun tulee itse ostaa lähetys ja kirjata pakettiin oikeat tiedot, jotka saat tilausvahvistuksessasi.

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, lähetä palautusilmoitus sähköpostilla osoitteeseen fiini@fiinivintage.fi. Ilmoita viestissä tilausnumero, tilauspäivä, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, tilinumerosi johon maksu palautetaan sekä mielellään myös palautuksen syy. Palautuksen syyn kertominen auttaa meitä kehittämään toimintaamme! Mikäli tilauksessasi on ollut monta tuotetta, joista vain osan haluat palauttaa, mainitse myös mikä tuote on kyseessä.

Noutamatta jätetty lähetys ei ole palautus! Veloitamme tästä saman suuruisen kulukorvauksen, kuin toimituskulut paketille ovat.

Maksu palautetaan asiakkaan tilille viimeistään 14 arkipäivän kuluttua siitä, kun palautus on vastaanotettu ja tarkistettu, että palautus on mahdollinen. Koska lähetyskustannuksista vastaa asiakas itse, palautamme vain tuotteiden hinnan.


Tuotevirheet

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen sähköpostilla fiini@fiinivintage.fi. Ilmoita samalla, haluatko palauttaa tuotteen ja haluatko rahat takaisin, vai toivotko jotakin vastaavaa tuotetta tilalle.

Jos paketti on vioittunut postissa, tulee siitä tehdä välittömästi reklamaatio Postiin.

Mikäli sinulla on mitään kysyttävää tilauksesta, maksuista, palautuksesta tms, ota rohkeasti yhteyttä sähköpostilla fiini@fiinivintage.fi tai Facebookin Messengerillä sivuillamme! :)